2009-12-07 | 19:58:17

det kunde ha gått illa...

Ikväll höll jag på att tvätta och tvätt-tiden gick ut halv 8 och jag har aldrig missat en tid innan men idag så ringde Gb och vi pratade om allt möjligt och det var väldigt trevligt. 19,40 kom jag på att jag hade missat tvätten och fick avbryta samtalet väldigt fort och sprang ner till tvättstugan och jag hade tur där var en person kvar inne, vårt tvättsystem styrs med våra kort till dörrarna och när tiden är slut så kommer man inte in, så jag kom in trots allt och nu är all tvätt här uppe som tur är.

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket sitter och inväntar ullared programmet och sen blir det väl ännu mer chill. Christian jobbar ikväll så jag kan göra vad jag vill, underbart.

Jag har även bestämt mig för att sälja min ipod för jag har inte använt den på ett halvår så varför ha kvar den då?!


nu är det dags för ullared!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!