2009-12-08 | 18:38:44

...

Nu inför julen så tycker jag att det är viktigt att man umgås med de personerna som man älskar mest och visa hur mycket man älskar dem. Därför tycker jag synd om dem som av någon anledning bestämmer sig för att deras förhållande inte fungerar just nu vid julen.

Ingen kan ha missat att Paul Anka lämnade in en skilsmässoansökan i fredags, i och för sig kom det in oväntat och han har flyttat till ett hotell istället för att bo tillsammans med sitt barn och fru nu under julen.
Likså gäller det Elin och Tiger Woods. I detta fallet så var det Elin som flyttade ut från deras hus och jag kan nästan förstå henne. Så mycket rykten det går om att Tiger har vänstrat så skulle inte jag heller orkat att se personen i fråga.
Kan tänka mig att det inte blir så mycket julkänslor för dessa familjer när ett uppbrott hänger ovanför dem.

Framför allt tycker jag att det är småkomiskt att två stycken förhållanden uppdagas att ta slut nu precis innan jul och att det är svenskor inblandade!

 

/V♥

 


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!