2009-12-18 | 23:27:50

fredag

Kräftan 22/6-22/7
Rörig fredag som ställer dig inför snabba val och många utmaningar.
Du hamnar i kläm mellan vänner.
God kväll allesammans!
Dagen började med att klockan rinde klockan 7 men gick upp halv 8, älskar att snooza, och var på jobbet halv 9. Slutade halv 12 och cyklade till skolan där det var plugg som gällde och sen föreläsning som var grymt givande idag. Slutade vid 4 och då var det att cykla tillbaka till jobbet och jobba ytterligare några timmar. När jag kom hem så blev det bara att slänga sig i sängen och kolla på tv. Jag ligger i och för sig fortfarande i sängen och väntar på att Christian ska komma hem från jobbet men det verkar ta en evighet.

Igår så var det dåligt med uppdatering men det var ingen bra dag. När jag var på väg hem från skolan så trillade jag med cykeln så har ont i knät, rumpan och vid halsen där jag fick styret. Sen var det gnabb här hemma, väldigt onödigt men vi rensade luften i alla fall. Sen fick jag ett sms från Alexandra där det stod att min farbror hade gått bort. Vi har aldrig stått nära vår släkt på pappas sida i och med att det är så stor ålderskillnad mellan pappa och hans syskon men man sörjer ändå. Man tänker lite extra på pappa nu.

I helgen så blir det jobb både imorgon och på söndag och jag kan säga att jag verkligen gillar det även fast att det är jobbigt ibland så överväger de bra sidorna allt. Det är roligt helt enkelt. Däremot så ska jag gå upp redan klockan 8 imorgon för att som sagt besöka doktorn.

Nu ska jag krypa ner under täcket!

God kväll.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!