2009-12-04 | 22:25:28

fredag

Kräftan 22/6-22/7
Kvällen passar för lyx och njutning, små detaljer som
lyfter helheten ger din helg en riktigt fin start.


Godkväll allesammans!
Nu har jag en stund över att skriva ett inlägg här.
Dagen började med att jag försov mig ett litet tag och jag skyller allt på den personen som sover bredvid mig som bara stänger av snoozen och inte ser till att jag vaknar men sånt får man räkna med. Var i skolan lite över 8 och vi satte igång med vårt arbete och det gick väldigt bra och vi är i princip klara, det är bara finjusteringen kvar och det är över en vecka till inlämning. Det tycker jag är duktigt.

Cyklade hem en snabbis för att sen ta bussen till jobbet (jag var lite lat idag) och det gick bra idag tyckte jag fanns en hel del att göra idag. Dock så var där kunder när jag skulle stänga så jag blev inte klar från 20 över 7 så var rädd att jag skulle missa bussen men jag klarade mig med råge.
Det blev idol när jag kom hem och jag hejar på Tove och Calle, börjar bli lite småtrött på Eriks skrikande. Får snart se vem som åker ut så det är inte lång tid kvar på ovissheten.

Imorgon är det jobb igen som gäller och sen styr jag och Christian vår kos mot Skåne där det vankas 60 (20*3) års fest. Längtar som faen för har inte träffat mina girls på länge, tråkigt som fan.

Nu blir det åter tittande på idol.

/V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!