2009-12-03 | 17:07:50

hemma igen!

God kväll!
Dagen idag har gått väldigt fort, var i skolan och det gick väl ganska bra med datorövningen. Det är bara mycket som man ska kunna innan hemtentan. När jag kom hem så låg där ett paket till mig i brevlådan och det var klänningen som jag hade beställt från Halens och den satt som ett smäck så det blir att inviga den på lördag. Var lite orolig att den inte skulle komma och kollade därför på en liknande klänning på Hm igår men bestämde mig för att avvakta och tur var väl det!

När jag hade kommit hem så skulle vi gå på stan för Christian skulle till optikern, den gamla gubben behöver ha ett par glasögon så nu är de utprovade och allt. Blev en vända inom Hemköp och köpte pepparkakor och oboy. Nu har jag precis avnjutit ett glas med varm oboy. Finns inte mycket som är bättre än det, det är mysfaktor till max.

Jag håller fortfarande på att mixtra med en ny design, gjorde faktiskt en men blev inte nöjd så gör en ny. Ska ju vara hög jul-faktor på det nu med.

Nu ska jag äta en till pepparkaka och bli mer girig!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!