2009-12-19 | 21:13:32

lördag

Kräftan 22/6-22/7
Rörig fredag som ställer dig inför snabba val och många utmaningar.
Du hamnar i kläm mellan vänner.
God kväll!
Jag har inte haft tid att skriva något här fråns nu.
Morgonen började med att jag klev ur sängen med tunga steg och slängde på mig kläder för att gå mot doktorn. Han sa inte mycket mer än att om jag ville och behövde så kunde jag komma tillbaka för att få receptbelagda tabletter men jag ska försöka klara mig på receptfritt änsålänge. Tog även ett blodprov för att se hur det ligger till med blodproppar och lite sånt smått. Det var faktiskt första gången jag tog blodprov och det gick riktigt lätt och jag märkte i princip ingenting.

När jag kom hem så kröp jag ner i sängen igen och mös med Christian men vid halv 12 var jag tvungen att gå upp för att åka till jobbet, det är sjukt mycket folk i butiken nu men det är riktigt roligt.
Var hemma vid halv 4 och tog det lugnt och kommer göra det resten av kvällen med för imorgon är det dags för jobb igen.

Ha en god kväll!

/V♥

Kommentarer;
Diana - Miss Melody

Sv: Haha, det är kul tidsfördriv ^^

2009-12-20 kl. 16:04:09
http://missmelody.blogg.se/
Nina

jag tycker du ska lägga till mig som en vän-länk ;)

puss <3

2009-12-20 kl. 16:07:06
http://ninanorlin.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!