2009-12-05 | 10:58:38

lördag

Kräftan 22/6-22/7
Lördagen börjar bra men det mesta rinner ut i sanden.
Passa på att ta det lugnt och hämta nya krafter.
Hej!
Igår kväll gjorde jag inte så mycket satt faktiskt mest och spelade tv-spel. Det kan vara hur underhållande som helst. Somnade väl runt 2 tror jag och sov så riktigt skönt dock vaknade jag när Christian kom hem vid halv 4 men somnade om ganska fort igen tror jag.

Nu ska jag snart ta bussen till jobbet, skulle cyklat men jag känner inte för att svetta ner mig. Ska bara jobba mellan 12-15 och sen ska vi åka till Klippan. Träffa familjen och vännerna är aldrig fel.

Nu ska jag äta lite pepparkaksfil och sen börja gå mot bussen.
/V♥

Kommentarer;
luffi

hehe fin blogg, så julig!! :D kram luffi.se

2009-12-05 kl. 16:35:45
http://www.luffi.se
FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

Hej! :D

Vinnaren av den personliga almanackan som du var med och tävlade om har blivit dragen nu, gå in och kolla om det var du som vann :)

2009-12-05 kl. 19:15:40
http://fridasjoblom.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!