2009-12-21 | 07:48:22

måndag

Kräftan 22/6-22/7
En trevlig men förmodligen händelselös måndag väntar.
Du passar på att klara av olika småsaker.
God morgon!
Idag är jag uppe med tuppen och jag är färdig för att åka, jag väntar bara på bilen.
Var faktiskt lite svårt att ta sig upp imorse, hade ställt klockan på halv 7 och låg och drog mig tills att mamma ringde vid 7 och sa att de körde, så jag fick faktiskt sovmorgon.

Mammsen ringde precis om att de var inne i Halmstad så ska göra mig helt klar och pallra mig ner. Skriver sen om vad jag köpte, har en begränsad budget så kommer inte blir så mycket.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!