2009-12-28 | 20:10:01

måndag

Kräftan 22/6-22/7
Bäst fungerar kärlekslivet, och en romantisk atmosfär ger ett extra plus.
Riktigt spännande måndag.

God kväll!
Jag vet att min uppdatering har varit riktigt usel de senaste dagarna men det känns som att när man är hemma i skåne så har man inte tid att sitta vid datorn.
I alla fall i helgen så firades Crille och det blev en utgång i hbg som var mycket trevlig. Bilder finns på facebook. Mådde däremot inte så bra i söndags så det blev mycket sömn tills det att Christian steg innanför dörrarna hemma hos mamma och pappa. Vi åt där och åkte sen hem och då hade Christian fixat en överraskning, en minipc som jag förövrigt sitter vid nu. Ska bara vänja mig vid att tangentbordet är så litet men annars gillar jag den.
Kvällen tillbringades i sängen och pratade om vad vi hade gjort i veckan.
Idag steg jag upp vid halv 9 för att åka till falkenberg och plugga, kom hem vid 5 och sen har jag pluggat lite till och sammanställt teorifrågorna till tentan. Imorgon är det plugg igen fast denna gången i skolan, det är mycket plugg nu framöver så uppdateringen kommer nog att bli lidande igen.

Nu ska jag titta på tv, en dokumentär om folk som har apor som barn eller vad det är.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!