2009-12-07 | 12:27:14

måndag

Kräftan 22/6-22/7
Du ägnar måndagen åt ditt arbete eller åt praktiska saker.
Kvällen blir mer inriktad på nöjen och skratt.
God middag!
Just nu sitter jag och skolan och inväntar föreläsningen. Vi har precis suttit och korrigerat vårt arbete och vi vänner oss väldigt nöjda.
Idag ska jag vara i skolan till klockan 4 sen blir det att cykla hem och tvätta. Det finns inte mycket som är tråkigare än det. Däremot så har vi inte super mycket tvätt denna gången så kommer väl gå som smort.

Senare ikväll blir det lite mer plugg om jag orkar känner mig lite halv sliten nu för tiden. Förkylningen sitter fortfarande i och vägrara att försvinna från min näsa.

Kommer mer uppdatering senare!


/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!