2009-12-02 | 00:36:04

nyss hemkommen!

Nu har vi i princip kommit hem. Hann bara sätta mig vid datorn och såg att jag hade vunnit vilket är riktigt roligt!

Vi var som sagt och tittade på Luftslottet som sprängdes, eller som Christian sa på vägen hem tornet som rasade, och jag tyckte att det var en riktigt bra film. Var lite halvtrött innan vi gick dit men såfort jag satte mig och filmen började så kunde jag inte slita mig. Trots att filmen varade i 2½ timme så hängde man med hela tiden och tyckte inte att den var långtråkig på något sätt! Den är verkligen sevärd!

Nu ska vi två spela lite tvspel och gotta oss. Får se vad som händer imorgon, det blir väl lite plugg i alla fall!

/V♥

 


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!