2009-12-16 | 13:22:33

onsdag

Kräftan 22/6-22/7
Egentligen ingen märklig onsdag men avslutningen kan ändå bli ganska mysig.
Särskilt i rätt sällskap.
Hej!
Jag vet att det har varit dålig uppdatering men jag har inte suttit vid datorn alls mycket nu den senaste veckan och nu kommer det heller inte att bli en bra uppdatering för jag mår inte alls bra idag.

I fredags så åkte jag hem till Skåne och fick trevlig sällskap på kvällen i form av Emma, Crille och Lorkan. Vi tittade på idol och hade allmänt kul. De stack hem vid 12 tror jag och sen blev det sängen.

I lördags så gick jag upp ganska tidigt och umgicks med mamma. Senare begav jag mig hem till min storasyster och familj. Gick hem vid typ 2-3 och pluggade. Gjorde vid mig och sen var det dags för partaj för Josse som fyllde 20. Var förfest hemma hos henne och vid 10 åkte vi in till stan. Det var hur roligt som helst var ett minus bara och det var att jag fick jätteont i fötterna men det har man sig själv att skylla.

I söndags så vaknade jag runt 10 vilket var tidigt för att ha kommit hem 4 på natten men gick upp och åt frukost, mådde förträffligt bra. runt 1 så började mina systrar med respektive att trilla in för det var dags för det årliga julbaket. Mia kom även med sin tjocka mage. Vi hade vårt årliga mjölkrig med så det var kul. Vi fick även reda på en liten hemlis som kommer att avslöjas vid ett senare tillfälle men inte än. Jag och Christian åkte hem vid 9 och sen blev det sängen tidigt.

I måndags var det bara skola som gällde, pluggade på förmiddagen och sen var det föreläsning. Hände inte mycket mer roligt den dagen.

Igår var det plugg på förmiddagen och det skulle ha varit föreläsning men den blev inställd så jag cyklade hemåt runt 1. Vi bestämde oss för att åka till Ikea för att leta efter en julklapp till Christians föräldrar men det fanns inte där så vi gick en runda på väla istället. Efter det åkte vi hem till klippan där vi våldgästade både mammsen och pappsen och familjen Engström. Åkte hem vid halv 9-9 och sen städade vi lite här hemma. Fick ont i huvudet igår igen och inatt var det hemskt så imorse ringde jag och bokade tid på läkarvårdscentralen för att få reda på om det är migrän eller inte, ska dit på lördag klockan 9. Jag missar även dagens föreläsning för jag är fortfarande inte riktigt bra, bättre att vara hemma så att man orkar imorgon.

Nu ska jag dra filten över mig!

/V♥

Kommentarer;
Millah

2009-12-17 kl. 12:03:07
http://millahoman.blogg.se/
Millah

Överraskning i min blogg

Grattis Grattis :)



Kramar // Millah

2009-12-17 kl. 12:03:12
http://millahoman.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!