2009-12-02 | 11:59:18

onsdag

Kräftan 22/6-22/7
Förmodligen händer det ingenting alls och det råkar också vara vad du föredrar.
En dag av eftertanke.
God middag!
Idag har jag inte gjort så mycket än så länge utan jag väntar på att Christian ska vakna så att vi kan göra något men verkar hopplöst för tillfället.

Jag borde plugga nu men jag sitter och mixtrar med en ny design nu inför jul. Får se när jag gör klart den. Är inte riktigt 100 på den men vi får se helt enkelt!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har funderat på att fixa lite fler julklappar men får se vad jag gör för jag är lite halvtrött idag faktiskt!

Nu ska jag kila ifrån datorn ett tag i alla fall!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!