2009-12-01 | 18:07:41

överraskning..

Idag när jag var i skolan så fick jag ett sms av Christian om att jag kanske skulle få en överraskning när jag kom hem. Började fundera på vad det kunde vara och tänkte att ja men han städar väl eller något. Kan ju alltid vara kul att komma hem till en städad lägenhet, däremot så slutade jag tidigare och han hade inte kommit från jobbet så då var det typ kört för överraskningen trodde jag.
När Christian kom hem så hade han med sig överraskningen och det var en julgran och pynt. En plastgran men det är en gran det med! Så nu är den klar och där ligger lite paket under den. Riktigt mysigt.

Ikväll klockan 9 så blir det bio, dock är filmen 2½ timme lång så kommer inte vara hemma från seent. Blir mycket popcorn och läsk. Mums.


Vår gran, bilden blev lite sådär men skit i det! Vi har en gran iaf!

/V♥

 


Kommentarer;
Carolina

Gå in och kolla på min blogg, det finns en överraskning till dig där ;)



Kram

Olelsi /Nettan

Grattis...

2009-12-01 kl. 22:38:58
http://olelsi.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!