2009-12-20 | 22:13:57

paaantat!

Nu har jag varit och pantat alla flaskor och det var en hel del, mer än vad jag kunde minnas men fick ialla fall ihop 62 kronor.

Innan jag stack iväg så tittade jag på Anna Ankas program på trean, helt jävla sjukt på alla sätt och vis. Både roligt och fjantigt. Vet inte om man ska vara stolt över henne eller inte.

Nu ska jag förbereda för att sova för jag ska upp vid 6 halv 7 imorgon för min mamma och storasyster vill vara uppe i ullared så tidigt som möjligt, så man får bita i det sura äpplet bara.

Godnatt allesammans!



mycket flaskor här ja!

/V♥

 


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!