2009-12-03 | 23:00:06

pepparkaksbak

Nu ikväll efter att vi hade tittat på halv åtta hos mig så bestämde vi oss för att åka och handla så att vi hade frukost till imorgon, det var i princip helt tomt i kylen. Jag bestämde även mig för att baka pepparkakor som jag har viljat göra hela veckan men har inte kommit till skott. Så nu har jag stått och bakat 4 plåtar (läs små) och de är äntligen klara och är väldigt goda.

Min nya design kommer inte att komma upp idag heller då jag snart ska hoppa i sängs för jag ska upp 7 imorgon för att cykla till skolan. Det är inte kul men sånt är livet. Vi ska sitta mellan 8 och 12 och blir förhoppningsvis klara med arbetet och efter det så ska jag cykla till jobbet för att jobba till 7. Så det blir en fullspäckad dag imorgon och mest troligt så blir det dåligt med bloggande imorgon.




Mums!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!