2009-12-20 | 19:38:50

söndag

Kräftan 22/6-22/7
Ett återbud i sista sekunden gör att du måste ändra dina planer.
Efter det blir söndagen rätt långsam.
God kväll!
Söndag är egentligen vilodagen men så har det inte varit här.
Dagen började med att jag vaknade vid halv 10 och började slå in lite julklappar till Christians föräldrar, det var inte det enklaste satt med en julklapp i 30 minuter för den skulle slås in efter konturerna.
Christian körde mig sen till jobbet och det var full rulle idag igen och man märker verkligen av julhandeln.

Kom hem vid halv 4 och då stack Christian till jobbet så vi har i princip gått om varandra idag. Nu ikväll så har jag städat lite här hemma och ska snart gå och panta alla våra flaskor som vi har samlat på oss här hemma, det är inte lite det kan jag säga.

Ikväll ska jag försöka komma i säng tidigt för imorgon ska jag åka till Ullared med mamma, Karro, Alex och skitungen Matilda. Vet inte vilken tid vi ska åka men det får jag reda på snart.

Nu ska jag titta klart på project runway!


undra vad denna klappen innehåller!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!