2009-12-06 | 22:57:24

söndag

Kräftan 22/6-22/7
Du är frestad att ägna dagen åt ett personligt nöje,
men samtidigt finns det mycket du borde göra.


God kväll!
I går så begav vi oss till klippan för där vankades det som sagt fest. Vi begav oss dit och hade trevligt men runt 10 så började jag känna av att min migrän började komma lite smygandes och blev snabbt värre så jag fick tacka för mig och åka hem. Tråkigt värre. När jag kom hem så la jag mig i mammas knä, det uppskattas så mycket mer nu för tiden när man inte bor hemma längre än innan, och försökte vila men gick inte så bra så gick upp och la mig medan Christian satt nere med pappa och drack öl. Somnade riktigt fort och sov ganska gott märkte knappt när Christian kom. Däremot så vaknade jag vid halv 3 och mådde värre än innan. Huvudet värkte, bihålorna värkte, kallsvettades och det kändes som att jag skulle svimma. Gick ner i pillerskåpet och tog ett par tabletter och la mig igen.

I morse vaknade jag av mammas härliga stämma att det var frukost, ytterligare en sak man saknar för här hemma så är det alltid jag som vaknar först och då får man själv se till att man får frukost i magen, så vi pallrade oss ner. Efter frukosten så gick vi ner till systern min och hälsade på. Jag märker hur stark min hemlängtan blir nu inför julen, saknar min familj mer och mer. Julen är verkligen speciell och man vill umgås med de kära som man har. Ett minus denna julen är att jag och Christian kommer att vara 70 mil ifrån varandra för han åker hem till sina föräldrar och jag till mina. Det är så det kan vara jag men man dör inte direkt av det.

Vi åkte tillbaka till Halmstad vid 11 för jag skulle börja jobba klockan 12. Man märker hur jul-stressen börjar komma och där är folk i butiken nästan hela tiden. Det är väldigt kul men så himla jobbigt. Tog bussen hem och sen har jag slappat resten av kvällen. Gjorde en personlig almanackam en vet inte om jag ska beställa eller inte. Får väl se vad jag bestämmer mig för.

Nu ska jag hoppa ner i sängen igen.
Godnatt!


är sjukt sugen på denna!


/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!