2009-12-08 | 18:12:48

tisdag

Kräftan 22/6-22/7
Tisdagen passar för en resa, dans och nöjen.
Du behöver omväxling för att må riktigt bra just nu.


Imorse så vaknade jag först ganska tidigt men låg kvar i sängen och somnade om, underbart. Vaknade igen vid halv 11 och gick upp 11. Skulle vara på ett informationsmöte klockan 12 som var helt jävla värdelöst och sen vidare till föreläsningen som gav en hel del idag.

När jag kom hem så chillade jag ett litet tag men gick sen ut på stan för att fixa en julklapp till Christian. Sen handlade jag tyvärr inte mer även om jag skulle ha viljat för ekonomin tillåter inget sånt för tillfället. Bara två veckor sen är det pengar på kontot igen, yes!

Nu ska jag stoppa lite mat i magen och sen lägga mig i sängen med verksamhetsplaneringsboken.

/V♥

 


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!