2009-12-22 | 21:55:09

tisdag

Kräftan 22/6-22/7
Tisdagen kräver initiativ från din sida.
Organiserar du inte din tillvaro så blir det mest ett kaos.

God kväll!
Igår orkade jag inte uppdatera för vi var hemma klockan 6 vilket betyder att vi var inne på gekås i sju timmar, jag var dock klar efter typ 3 och då hade vi slöat en hel del jag och alex. Blev lite smått och gott där inne bland annat julklappar till Christian, toa-saker, lite kläder och annat smått och gott.

Idag gick jag upp relativt tidigt för att åka iväg och jobba, var riktigt mycket att göra idag men jag slutade vid kvart över 2 så det var lugnt. Tog bussen hem men behövde inte betala, yeay, gick i stan för att fixa den sista julklappen till Christian, alla andra var redan klara, men även för att handla knäck-tillbehör. Så ikväll har jag bakat knäck men jag och Christian firade även jul idag, skulle göra det imorgon men vi kom fram till att vi inte vill stressa imorgon. Först ska vi hem till mina föräldrar där han ska lämna mig för att sen köra hela vägen upp till skutskär och det är bäst att han kör i tid. Det jag fick av Christian var ett påslakanset, han tar sönder hörnen med sina tår?!, smink från ELF, håracessoarer, en lampa till fönstret som är två lampor, presentkort. Han har sagt att det kommer mera.
Av mig fick Christian den nya DKNY parfymen, en tröja, kallingar, whiskeyglas, ett par handskar och poleringsdukar.

Nu ska jag återgå till att spendera min sista kväll på ett tag med min kära pojkvän, ibland får man vara en toffel.


Knäckbak :)


Ps. Det snöade riktigt mycket här idag och jag har redan haft krig
eller ja jag kastade på Christian men han gav inte igen så då innebar det att jag vann. Eller?



/V♥

Kommentarer;
Nina

jaaaa det innebär att du vann =P



vilka bra presenter ni gav varandra...och MÅNGA, så givmilda är inte vi mot varandra hahahahah



Ha en underbar julafton med mycket kärlek <3

2009-12-23 kl. 19:14:51
http://ninanorlin.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!