2009-12-29 | 19:34:24

tisdag

Kräftan 22/6-22/7
En avslappnad tisdag. Förmodligen händer ingenting över huvud taget,
och det passar dig riktigt bra.

God kväll!
Imorse vaknade jag lite sent för att hinna till skolan klockan 10 men skyndade mig och var där kvart över istället. Stannade inte så länge för hade ett ärende att göra. När jag kom hem igen så har jag inte gjort så mycket. Pluggat lite och ska plugga lite till. Har en tenta om en vecka och jag ska försöka att klara den denna gången.

Just nu känner jag mig lite nördig för sitter med två datorer och pillar och har en tredje precis bredvid mig. Kan ju säga att denna datorn har blivit en liten favorit som jag trodde, dock har jag inte riktigt lärt mig tangentbordet ännu men det kommer väl. Sen är det en dator som man inte orkar sitta och göra en massa saker på så man måste nästan ha en till som vi nu har i detta fallet.

Nu ska jag sätta mig med mina papper igen så att jag kommer igång.
Imorgon blir det jobb för hela slanten!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!