2009-12-10 | 23:59:28

torsdag

Kräftan 22/6-22/7
Torsdagen handlar lite väl mycket om andras projekt och om saker som inte angår dig.
En smula trist.
Godkväll!
Idag gick jag upp klockan 7 för att jag skulle vara på jobbet klockan 8. Var väldigt svårt att gå upp men vaknade snabbt till liv. Christian körde mig men hade cyklen med så vid 10 när jag var klar så cyklade jag hemåt på 15 minuter, vilket är väldigt fort för det brukar i vanliga fall ta typ drygt 20 minuter. Tog det lite chill när jag kom hem men var snabbt igång igen då det var plugg hemma hos Sofie som gällde, verksamhetsplanering, men i tyckte att det var väldigt svårt men så är det i början på det riktiga plugget. Vid ett var det dags att gå till skolan där det var datorövning som gällde och idag var den tusen gånger svårare än i vanliga fall, det känns som att hemtentan är långt ifrån godkänd. Illa,illa.

När jag kom hem så slängde jag mig i soffan och tittade på gårdagens halv åtta hos mig och lite på årets julkalender, den är sjuktbra enligt min åsikt. Jag förflyttade mig till sängen och somnade. Vaknade igen vid 7 och då var det att laga mat som gällde och nu ikväll så har vi legat i sängen och tittat på tv.

Nu ska jag snart hoppa ner i sängen och sova för ska upp tidigt imorgon igen, klockan 8, för att cykla till skolan och plugga verksamhetsplanering med My. Sen vid ett ska jag ta tåget hem till skåne med Emma ♥. Blir lite mys på kvällen med några. På lördag blir det plugg och sen utgång för Josse fyller 20, nice. Sen på söndag så är det JULBAK! Det är det man längtar till varje år. Vår familj har alltid mjölkrig, känns skönt att man kan få spela ut sin barnsliga del av sig själv.

Nu måste jag försöka sova!

/V♥

Kommentarer;
Annica

Hej! Allt bra med dig? Kanske du är intresserad av dessa whiskeyglas, har även andra tävlingar ute nu! http://mukisannica.blogg.se/2009/december/whiskeyglas.html Ha en bra dag, kram

2009-12-11 kl. 13:00:25
http://mukisannica.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!