2009-12-17 | 12:25:32

torsdag

Kräftan 22/6-22/7
Kaotisk och spännande torsdag som inte alls blir det du väntade dig.
Andras val överraskar ideligen.
Hej!
Igår så låg jag i princip i sängen hela dagen och gjorde inte ett smack vilket är superskönt ibland.
Idag så vaknade jag vid halv 10, låg och mös med Christian tills dess att han skulle till jobbet. Nu har jag precis gjort vid mig inför skolan och ska ta och cykla om ca en halvtimme dock skickade Christian sms om att min cykel står upp och ner utanför dörren, kan man inte få ha sina saker för sig själv?! Blir så arg på sånt.
I skolan så blir det först de jäkla datorövningarna och sen blir det verksamhetsplanering, vet inte riktigt hur länge jag sitter har fortfarande lite småont i huvudet. 

För er alla farmare där ute jag tror att jag ska bli farmare igen, spelade lite imorse och det är inte lika segt som förut. Kan bli spännande hur länge jag orkar denna gången.

Nu ska jag kolla vidare på musikhjälpen, tvn står på hela tiden så länge de sänder på 2:an.

/V♥

Kommentarer;
Nina

jaaaaa, bra att du börjar farma igen :)

2009-12-18 kl. 11:07:09
http://ninanorlin.blogg.se/
Millah

vilket av seten ville du ha, det finns flera med smokey eye länka gärna:) kram

2009-12-18 kl. 13:20:26
http://millahoman.blogg.se/
Christian

Hur länge christian orkar ska det stå..

2009-12-19 kl. 23:40:33
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!