2009-12-24 | 11:32:19

torsdag

Kräftan 22/6-22/7
Du måste undvika stress, annars blir det inte mycket till njutning denna jul.
Ta en och annan paus.
GOD JUL!
Igår så kom jag till Klippan och här är det julkänslor till max. Det hela började med en liten julaktig lunch och sen skulle Christian köra mot sina föräldrar. Tråkigt att man inte kan fira sin jul tillsammans men så är det när man är från två platser långt ifrån varandra. Vid halv 5 körde jag och Karro till Väla för att fixa en ny julklapp för jag råkade tappa den i golvet på morgonen och då gick den så klart i sönder, riktigt irriterande.
På kvällen så blev det mini-jul-mys i soffan och jag försökte att lära mig att sticka lovika vantar men det gick väl sådär. Körde och hämtade Alex i stidsvig vid 10 och sen var det bara hem och slappa ännu mer. Pratade även ett litet tag med Christian.
Somnade ganska tidigt och i morse när jag vaknade så hade tomten varit här med paketer som han lagt i min julstrumpa. Det innehöll en chokladtomte, stumpor, kokos body creme och en polkagris. Gott gott!

Just nu så sitter jag med en slinghätta och ska snart sköjla ur och se hur det blev, hoppas på att det blir bra för man vill vara lite julfin såhär på självaste julafton!

I år blir det min första nyktra jul på ett bra tag känns det som anledningen är inte att jag är gravid som Gabbe trodde utan för att jag ska köra hem ikväll för imorgon är det jobb som gäller och jag börjar redan klockan 8. Så jag kommer att spendera juldagskvällen alldeles själv, inte det roligaste men sånt man får köpa.


God Jul på er allesammans!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!