2009-12-03 | 12:18:39

torsdag

Kräftan 22/6-22/7
Torsdagen blir sensuell och stimulerande,
särskilt om du unnar dig själv något lyxigt att njuta av.

Igår eftermiddag/kväll hade vi inget att göra så vi bestämde oss för att åka till väla och vi var där vid halv 7. Gick och tittade efter lite julklappar och vi hittade faktiskt lite, så nu är lite till avbockat på listan. När vi kom hem så spelade vi GH och sen gick vi och la oss.

Vaknade vid 8 av att reperatörsgubben var här för att fixa vår balkongdörr och kranen i köket men han såg hur nyvaken jag var och sa att han skulle komma vid 9 istället så jag hoppade ner i sängen och ställde klockan på lite innan 9. Allt blev fixat och jag kände mig inte alls trött men Christian bad mig att hoppa ner i sängen och mysa lite till och jag låg kvar till 11! Nu däremot så har jag ont i huvudet för jag har sovit för länge.

Idag är det först skolan som gäller, datorövning som vanligt på torsdagar, och sen blir det en liten vända på stan för att försöka hitta de sista julklapparna så att man känner att man är klar med allt.

Nu ska jag fixa till mig så att jag kan cykla till skolan!


Vi köpte en till julkalender till oss igår! Gott med godis!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!