2009-02-27 | 16:46:51

fredag

Har inte haft lust att uppdatera, har inte precis mått så jättebra de sista två dagarna. Varför är en annan historia.
Jobbade i alla fall igår och träffade distriktschefen. Gick mycket bra trots att man bara hade sovit knappt 4 timmar den natten. Resten av gårdagen vill jag stryka ur mitt protokoll kan jag säga.
Känslorna från onsdagen och torsdagen hängde med till imorse då jag bestämde mig för att åka hem till Skåne och hänga med Anna och Tina och några andra (har inte allt för stor koll om jag ska vara ärlig) till T3. Dagen blev som sagt bättre.
Polisen ringde även i förmiddags och första tanken var: FAN VAD HAR JAG NU GJORT?!?!? Det var inte så farligt utan de har bara hittat min cykel som blev snodd i slutet på oktober. Det lite småkomiska är att den har stått på samma ställe sen i november, utanför försäkringskassan som ligger typ bredvid polisen(vad jag fattade det som). Så ska hämta den på måndag. Det är så jäkla skönt för den andra cyklen börjar jag bli knäpp på. Den gnisslar, går segt och ja är cp helt enkelt. Och riktigt ful.

Nu ska jag göra vid mig ska hem till Anna om typ en timme!



/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!