2009-02-06 | 11:37:16

fredag

Äntligen helg nu då och den började jag med att sova länge. Skulle egentligen inte men 10,50 vaknade jag.
Idag på schemat så står först tvättning vilket verkligen är ett måste för har i princip 0 rena kläder. Ska även plugga och städa. Halv 4 kommer Alex och ska vara här hela helgen. Sen får vi väl gå och handla också så att hon kan få något som hon tycker om.
Har inte planerat mycket mer än så. Ska kanske till väla på söndag med Nina men det får vi fortfarande se hur det blir med den saken.



I lördags när jag var ute och gick med Waltan så hittade jag denna bilden. Det är reklam för oboy och satt på storköpet. Det läskiga med denna är att katten är så jäkla lik Måns. Saknar min Månsen som fasiken.


/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!