2009-02-20 | 12:05:30

I don't know why I trusted you

but I knew that I could.

Nu är tentan avklarad och det känns skönt. Får i alla fall godkänt.
Idag ska jag åka hem till underbara Skåne. Skulle åkt tåg men underbara Anna är på gekås så de ska snappa upp mig i halmstad så slipper tåg och får åka bil :D Superduper bra. Ska försöka börja packa med men ska försöka att inte överpacka som alltid. Ska vara hemma i 2 dygn liksom hallå. Förra helgen var katastrofal. Använde inte ens hälften av vad jag hade med mig. :p



-

Jag har känt ett tag att det är något som tynger mig men vet inte riktigt vad. Jag har det jag vill ha men känns samtidigt som att det är något som fattas. Det är riktigt jobbigt när man inte förstår sig själv riktigt. Förstår inte varför man kan lägga sig i sängen och känna att man inte vet vad man ska göra för att man ska må bra. Det kvittar om man har varit hur glad som helst men när ensamheten kommer så är det som att en sten har kommit tillbaka i en och man känner sig så hängig.
Nu är det iaf helg och ska träffa Matilda vilda. Hon är en unge som kan få en att le oavsett vad...


/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!