2009-02-23 | 17:51:02

måndag

Idag var det att gå upp tidigt för att åka tillbaka till kära Halmstad. Skulle tvätta klockan 9 trodde jag, men det var halv 10 men skit i vilket. Tvättade i alla fall så nu har jag rena kläder igen xD Idag var det även föreläsning och vi hade en Bengt istället för greken för greken är visst sjuk. Bengt var rolig på sitt sätt. Det han snackade om idag var ganska klart för det pluggade vi till tentan. Läser alltså mikro igen men med tillämningar och internationell handel. Vad det går ut på vet jag inte riktigt men om 3½ vecka är det tenta och då ska de sitta igen.

Ikväll blir det träning för hela slanten. Jag och Jenny sticker dit typ vid halv 8 eller något.
Ska även hämta våra overaller idag så får se hur den sitter. Sen är jag rosa för hela slanten!

Har inte mycket mer vettigt att säga mer än att jag är cp trött och att jag måste sätta påslakan på mitt täcke.
ha det!

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!