2009-02-09 | 23:34:35

måndag

I helgen var som sagt Alex här. Vi gjorde inte så mycket utan slappade mest vilket var väldigt skönt. Hon lagade maten och diskade. Kunde väl inte ha blivit mycket bättre. Vi kollade även på melodifestivalen, har detta blivit ett skämt? Jag trodde inte mina öron. Undra hur de andra delfinalerna kommer att vara.

Igår
var det att gå upp tidigt, eller ja klockan 10 för att åka till Nina för att sedan åka vidare till Ikea och Väla. Det enda jag handlade var två underlägg och ikea korvar. Kvällen spenderades hemma hos Nina där vi gjorde en supergod fläskpannkaka, tittade på satc och drack öl. Vildet var väldigt mysigt.

Idag
vaknade jag halv 9 men låg och drog mig till halv 11. Såndana dagar behövs de också. Var i skolan till ungefär klockan 7 ikväll och nu har jag inte gjort så mycket. Ska snart dimpa ner i sängen för att gå upp lite tidigare imorgon för att plugga med My. Efter det blir det föreläsning och vidare till träning. Båtsman kommer kanske också imorgon eller på onsdag och då blir det fest.

Aja dags att runda av.

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!