2009-02-18 | 22:41:27

onsdag

Kräftan 22/6-22/7

Onsdagen blir troligen en helt normal arbetsdag,
fylld av rutinuppgifter och vana småsaker. Inget nytt.

-

Idag var det bara plugg på schemat. Känns nog ganska okej inför tentan på fredag. Ligger just nu i sängen och det blir sovdags snart för imorgon är det upp tidigt för att åka buss. Vad jag ska göra kommer kanske fram senare. Blir i alla fall borta hela dagen och kommer hem runt 8. 

Bloggen blir lite torr nu när man pluggar för man gör inget mer än pluggar, pluggar och pluggar. Men kommer kanske något roligt på lördag. Vem vet.

Helgen är i alla fall planerad. Ska åka hem på fredag för att fira Elina som fyller 20 år idag. Grattis grattis!
Lördagkväll ska jag köra mot Perstorp för att träffa några brudar hemma hos Tina-denüberfina för att ha chokladknytkalas. Så lördagen kommer nog att bestå av att baka något riktigt gott till flickorna små.

Söndag blir det att åka tillbaka till Halmstad skulle jag tro för har tvätt-tid på måndag.


en liten bild på utbud och efterfrågeskitsaker. Helt enkelt min vardag för tillfället


/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!