2009-02-04 | 17:03:29

onsdag

Det har varit lite dålig uppdatering de senaste dagarna. Var hemma i helgen och festade, träffade Waltan och firade Gabbe. Har även köpt de sista stora möblerna till min lägenhet så snart är allt fixat. Nu i veckan har jag inte gjort så mycket. Pluggat för det mesta och sovit. Har inte mått så jättebra.

Dagen har bestått av att städa lite i lägenheten och skolplugg. Ikväll blir det att jobba på kåren, jag jublar av lycka. Eller inte. Kommer att komma hem någon gång inatt! OH YES!
Nu ska jag gå och göra vid mig.



Lägger in denna störtsköna låten.

/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!