2009-02-22 | 18:35:11

söndag

Gårdagen bestod av att jag spelade sims halva dagen och sen bakade jag chokladrutor med Matilda.
Sen gjorde jag vid mig och begav mig till Perstorp och till Tinas place. Där blev det 7 brudar och 6 sorterschokladsaker. Åt så fruktansvärt mycket så det fanns inte. Men det var inte det enda vi gjorde utan vi tittade på melodifestivalen och pratade som fan om allt och ingenting.
Sen skulle vi åka och hämta upp lite folk på en fest i perstorp för att köra hem dem till underbara Klippan men då var det typ snökaos så det tog ganska lång tid att köra kan jag ju säga. Efter att ha släppt av Anna i underbara söndraby så skulle jag åka till Stidsvig för att hämta alex. Tog en stund det med. Väl framme så stannade jag ett tag och pratade med folk. Var väl hemma runt 3 och sen en halvtimme senare så sov jag gott. 



   

   



Idag vaknade jag vid halv 12 och fick reda på att Matilda spelade innebandy, vilket jag även fick reda på igår men ja. Så det var bara på med kläderna och sticka iväg. Var ingen höjdare. Kom hem och la mig i sängen och sov till och från till halv 6. Helt slut är jag och ändå har jag inte gjort något.
Ikväll ska jag inte göra någonting. Åker hem imorgonbitti. Tidigt tidigt!


/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!