2009-02-17 | 09:17:10

tisdag

Dålig uppdatering där i helgen men var iaf hemma i Skåne. I fredags var jag bara hemma hos Anna med henne och Reka och tittade på film. Lördagen var det kalas för Matilda och sen vidare till Emmy för att äta middag och ha rikitgt roligt. I söndags var det en riktigt slappedag, pluggade liiiiite men nog inte tillräckligt. 
Igår åkte jag tillbaka till Halmstad och började att städa min lägenhet så den ser helt okej ut igen. Sen gick jag till skolan för att åka till Nina för att plugga. 

Idag ska jag åter igen till Nina för att plugga, tenta på fredag ju :/ Känner mig även sjuk. Har blivit förkyld igen och har ont i mina mandlar :s knappt kunnat sova inatt. Aja det måste bli bra snart.

Nu ska jag gå och äta frukost och sen göra vid mig.

 / V 


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!