2009-02-05 | 12:21:35

torsdag

Igår kväll var det att jobba på kåren. Hade väl sina för och nackdelar. Tiden gick väldigt fort, jag och Sofie stod i entrén hela kvällen så rätt nice. Det var lite roligt att se folk som var rätt så knagade och man tänkte "oh shit är det såhär jag med är?!" Kom hem typ runt 3 och var inte det minsta trött konstigt nog. Somnade runt klockan 5 halv 6.

Idag vaknade jag halv 12 var  bara att stiga upp för om 10 minuter ska jag kila till skolan för att vara på en uuuuunderbar mikroföreläsning. Skulle hellre legat i sängen men tenta om 2 veckor så bäst att börja vara lite seriös i alla fall.

Uppdaterar kanske senare om det hände något kul idag.


Bjuder till med en liten bild på mig ^^
/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!