2009-02-12 | 22:33:39

torsdag

I tisdagskväll kom Emma till mig och hon lagade fajitas till mig. Var otroligt gott. Har kommit på att jag tvingar mig att äta saker som jag inte har ätit förut för att inte vara så satans kräsen. Vi skulle se seinfeld, csi och coldcase men innan första pausen i seinfeld så hade jag slocknat.
Vi gick upp lagom tidigt för att köpa bullar. Emma gjorde även gröt som jag åt (!) av. Har aldrig ätit gröt för gillar inte konsistensen men det är bra för kroppen så varför inte. Vi gick till skolan för att fixa övningstentor till tentan men där fanns inget vettigt så gick och hämtade min organisationstenta. Hade mer tur än skicklighet på den men ett g är ett g. Gick hem och sov ett tag med eller Emma sov och jag fixade med msnet som jag hade råkat sabba lite innan på dagen.
Vid ca halv 5 började vi tagga till och korkade upp, lagade mat och fixade oss för att sen bege oss till Sofie på förfest som var riktigt nice med singstar. Jag måste ge mig när det gäller att sjunga. Förlåt alla ;p Gick vidare till kåren och dansade loss och hade riktigt roligt.
Idag när vi vaknade mådde vi ganska bra men började gå lite utför sen. Jag och Emma åkte till eurostop och gick runder där och lite så. Har inte gjort så mycket mer idag än att ha åkt hem till Klippan igen och största delen av helgen ska gå till pluggande.


en riktigt gammal bild på mig och emma med kladdkaka!
Denna bjuder vi (iallafall jag) på!


Slut för idag
/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!