2009-01-23 | 17:01:52

Fredag

Som alla redan vet så är dagen innan fredag en torsdag vilket är lika med karaoke kväll på mårtenssons. Det var riktigt roligt och jag kunde hålla mig borta från micken. TACK GODE GUD! Jesper blev upplurad att sjunga cotton eye joe vilket var roligt. Blev lagom mycket dricka för min del för en gångsskull.
Idag däremot så var man inte lite lagom sliten men det är sånt man får ta efter en lyckad kväll. Vaknade av att mamma skickade ett sms, är alltid lika trevligt. Gjorde inte mycket mer än att tittade på tv sen följde jag Crille till stationen. Har inte hänt mycket mer nu idag. Däremot så ska jag snart åka hem till Nina där det är Lets dance kväll! Vilket menas med trevligt sällskap, Carl Jan och godis. Kan nog inte bli mycket bättre.
Helgen är inte alls bestämd. Det enda jag vet är att jag ska tvätta imorgon och kanske åka ut till Jysk och köpa mina hyll-korgar. Söndag blir det nog plugg. Måste verkligen följa med i detta ämnet nu.
Det var nog det jag ville ha sagt.


En liten bild på mina spice - mådarn.


/V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!