2009-01-02 | 19:58:17

Fredag

Gott nytt år allesammans :)

Min nyår var riktigt trevlig. Kvällen började i G-town där Josse och Tina hade nyårskalas. Firade 12-slaget där också vilket var mycket mycket trevligt. Efter det stack jag och Anna in till klippan och firade lite där. Blev inte kvar där allt för länge för att sedan hamna bums i säng vid kanske 3 halv 4.




Vaknade och mådde halvt okej blev bättre med tiden. Gjorde inte så mycket var på bk bara och sen spelade gh hos karro och matte.
Idag var det att gå upp tidigt skulle till väla och sen till min lägenhet. På väla bytade jag min hdmi kabel för kom på att den var lite förkort om man skulle ha datorn på bordet. Köpte även en conceler. Vidare till lägenheten och där fann man att allt i min frys var tinat pga att mest troligt termostaten inte fungerar. En snubbe kom och tittade men ska fixa det på måndag igen. Kom iväg från lägehenten lite sent så Karro fick hoppa av bilen springa in till optikern och jag skulle parkera den. Håller dricka i handen som jag sätter fint i sätet. När jag parkerat bilen så har muggen vält och där är coca cola i typ hela sätet. Ska ta p-biljett och den närmaste automaten fungerar inte så man får gå som fan för att kunna ta en biljett. Det blir inte bättre av att det är superkallt ute.
Som ni kanske har märkt har detta inte varit någon superdag för mig men man måste ha sådana med för att uppskatta de som är bra.
Ett pluss är att Hilda klarade sitt körkort idag! Grattis grattis!

/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!