2009-01-05 | 14:18:53

måndag

Har blivit dåligt med uppdateringen nu i helgen. I allafall, lördagen ägnades till att plugga och sen fixa inför kvällen då vissa i sp05 kom hem till mig. Det var riktigt trevligt. Tack alla ni som kom.
I går låg jag i sängen väldigt länge och åkte sedan upp till halmstad.
Idag väcktes jag halv 8 av att det ringde på dörren, då skulle de laga toadörren som inte har gått att låsa innan. låg kvar i sängen ett tag. Idag har det generellt varit en plugg dag, har kommit en bit men det tar så lång tid :s Ska sitta till 4 sen ska jag iväg och handla och ikväll kommer Emma hit. Ska bli trevligt att träffa henne igen. Nej nu blir det att återgå till pluggandet och kommer vara off i den närmaste veckan för har tenta om en vecka och om 1½.

/V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!