2009-01-28 | 18:18:18

onsdag

Idag är det onsdag vilket betyder inga föreläsningar. Jag drygade mig i sängen, tyckte jag förtjänade det. Jag fixade min garderob där jag har lite allt möjligt, satte in en till hylla och lite sånt. Har även varit och tränat men inte fullt ut då jag har träningsverk sen igår. Kom hem och hade fått mail från skolan. Gick in och kollade på internet och jag klarade min organisationstenta. Så jävla skönt. Fick precis godkänt men det är iaf godkänt. Trodde inte det då jag saknades en bok på tentan. Fram till nu har jag bara pluggat och lagat mat. Ska inte göra så mycket ikväll heller. Ska packa för imorgon ska jag åka hem! Ska bli mys.

Nej nu blir det soffan och kolla på How i met your mother och sen 2½ men!

/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!