2009-01-07 | 08:24:20

Onsdag

Dagens inlägg börjar med att jag måste klaga. Har blivit riktigt förkyld igen, vilket verkligen inte är rätt tidpunkt nu. Natten har varit hemsk, vaknat hela tiden av att man inte har kunnat andas och sen inte kunnat somna igen. Gick även upp tidigt för att tvätta. Tänkte först dra till skolan nu till tio men jag mår skit så det blir vid 1 och sen sitta där tills jag är klar för dagen.
I måndags kom Emma och vi åt tacos (jag krängde otroligt mycket), godis och tittade på film. Vi höll på att elda upp lägenheten med genom att min dekorationsblomma fattade eld.
Sen igår var det bara plugg resten av dagen, satt i skolan till lite över 9 sen hem och kollade på johan glans och sen sova.



I brist på annat så lägger jag upp bilder från pluggandet igår.


/V

Kommentarer;
Emma

oooh goda tacos, speciellt när jag bara sitter och skriker med en tacos i handen när jag ser hur elden växer:P

2009-01-25 kl. 21:45:01

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!