2009-01-18 | 20:12:55

söndag

Kan börja hela bloggen med att säga att idag mår jag som jag förtjänar. Blev nog några drinkar för mycket igår.

Idag åkte jag, mamma, pappa, Karro och Matilda (som förövrigt har blivit kallad MAJS hela dagen, det är en blandning mellan Matilda och bajs) till Landskrona och hälsade på Ante. Sen bar det av till ikea där jag gick och tittade ut en massa till min lägenhet. Om man bara skulle vara mer rik än vad man är. Köpte i alla fall en nytt hyllplan så ska byta ut det jag har till en annan färg. Jag köpte även en handdukshängare. Åkte vidare till familia och kollade lite köpte ett volympuder till Nina. Nu ikväll ska jag träffa Crille och imorgonbitti bär det av till Halmstad igen.


Ska fixa mig litta nu innan han kommer.


/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!