2009-01-25 | 20:56:18

söndag

Jag vill verkligen inte lura mig själv men jag gör det om och om igen. Tror varje gång att det ska bli bra men det blir det aldrig. Man försöker om och om igen för att försöka få det på rätt spår igen men det blir ett bakslag varje gång känns det som. Jag har verkligen försökt men vet inte hur många gånger till jag orkar detta. Lägger snart ner hela projektet. Jag orkar och vill inte vara den som alltid kommer i andra hand. Även om det inte är så så känns det som det. Det är verkligen inte såhär jag vill ha det men det är väl bara att acceptera.

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!