2009-01-27 | 22:10:08

tisdag

Idag stod träning först på schemat och träning blev det för fulla muggar. Efter det blev det skolan tidigare för att gå igenom uppgifter med Nina. Blev inte mycket gjort men tillräckligt. sen föreläsning som jag höll på att somna på. Skyller Malcus salen. Sen var det bara hem och slöa för att sen gå över till Emmy där det fanns härligt folk och god mat. Nu sitter jag i soffan och är halvt döende. Dvs somnar vilken sekund som helst. 
Jag köpte även gh till mig och alex idag så nu kan vi tävla hemma hos Karro och Mattias vilket är väligt bra så att jag kan bli bättre. 


Denna bjuder jag på


/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!