2009-01-15 | 09:37:06

Torsdag

Jag hade förvarnat er all att det skulle vara dålig uppdatering, trodde dock inte själv att det skulle bli så här sen uppdatering.
Det har i princip bara bestått av plugg,plugg och åter plugg. Hade tenta i måndags och en imorgon. Får se hur allt går, det blir iallafall fest imorgon vilken man inte tackar nej till.
Jag ska snart äta för att sen åka hem till Nina där vi ska plugga på det sista inför tentan. Känns inte så nervöst för man vet inte riktigt hur det kommer gå.

I helgen har jag inte riktigt bestämt mig om vad som händer. Funderar på att åka till landskrona iaf. Om jag åker hem vet jag inte. Lite ångestfyllt allt det här. Det löser sig iallafall.

Nej nu blir det frukost. Kommer att vara bättre sen när denna tiden är över.

/V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!