2009-06-05 | 10:09:08

fredag!

Kräftan 22/6-22/7

Avkopplande och mysig fredag som får extra sommarkänsla av levande kultur,
som teater eller utomhusmusik.



Hejhej!
Jag vet att det har varit dåligt med uppdateringar nu i veckan. Största anledningen är att jag har tentapluggat! Hade faktiskt sista tentan för sommaren igår!

I måndags så var det jobb som gällde. Jobbade från 12-19 så var helt slut när jag kom hem. Däremot så gillar jag det jobbet så jäkla mycket. Tiden går superduper snabbt och det känns som att det mesta klickar.
När jag kom hem så tog jag tag i städningen i lägenheten. Städade köket svinnoga! Inget kul men bättre än plugg!

I tisdags så pluggade jag i princip bara! Var en sväng om Emmy för att hämta min resväska som hon hade lånat! En allmänt tråkig dag!

I onsdags så blev det inte så mycket plugg. Kände mig sjuk, feberaktig och satans ont i huvudet. Stack till bibblan i hopp om att det skulle gå bättre men blev väl mest snack där med de andra!

Igår var det upp tidigt, Christian ringde och väckte mig. Finns nog inte så mycket som slår än att vakna och höra hans röst♥. Stack till skolan för att skriva den jäkla tentan! Vet inte riktigt hur det gick. Kändes okej men kan lika gärna ha gått bra som dåligt! Direkt efter tentan stack jag till jobbet, skulle hjälpa till och göra butiken snygg efter att den har blivit omgjord. Jobbade till 17,15 sen var det bara att cykla hem för att packa och dona för jag skulle ta tåget klockan 7 hemåt mot Klippan! Eller ja, Alex och pappa hämtade mig i Ängelholm! När jag kom hem så blev det snabbt att gå ner till familjen Engström för de har fått små kattungar! Matilda ställde även typ 100000 frågor om Christian! Sen hem och mös med mamma och pappa. Somnade ganska tidigt för att vara mig! Det var skönt det med!

Idag så vaknade jag tidigt. Typ redan 6 men låg och drog mig i sängen till 8. Har ett lagom fyllt schema idag faktiskt! Ska snart gå och kolla vad jag behöver handla till kvällens måltid! Sen blir det att städa lite. Behövs på detta rummet kan jag säga!
I eftermiddag ska jag sätta mig i bilen och åka till Helsingborg för att klippa mig! Är verkligen på tiden! Sen hem snabbt som attans för att vara hemma tills det att Christian anländer! Sen blir det att fixa maten. Är lite nervös inför det men det ska nog gå!

I och med att Christian kommer idag så kommer det nog inte att bli någon direkt uppdatering i helgen men det kommer antagligen senare!
Helgen ska i alla fall bestå av att åka till mina föräldrar som är och campar, grillmys med spice imorgon och på söndag är det nog bara slappe som gäller! Eller kommer jag på något som vi kan göra! 


hjärtat mitt ♥
/ V♥

Kommentarer;
Christian

Du kommer inte uppdatera, men jag har tid att kommentera ^^, Maten smackade jätte gott, inte alls så starkt som ni tyckte. Nu ska jag mysa vidare ;)

2009-06-05 kl. 21:17:02
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!