2009-06-20 | 11:00:15

lördag

Kräftan 22/6-22/7

Det lönar sig bäst för dig att vara aktiv under dagen och lugnare på kvällen.
Välj något mysigt då.



Tja!
Det har inte blivit så mycket uppdatering nu den senaste veckan. Christian kom i torsdags och vi har haft fullt upp hela tiden känns det som! Jag har även jobbat en 6 dagars vecka och har varit riktigt trött efter det. Man märker verkligen att det är jobbigt att ställa om sig från att inte ha några fasta tider alls till att man verkligen måste gå upp en viss tid för att hinna. Det är inte riktigt jag men det är skönt när lönekuveret kommer.

Midsommar igår var väldigt trevligt. Var bara trött men det fixade sig sen. Var först hos Reka och åt och hade allmänt mys! Efter det så åkte vi till Calle där det bjöd på ännu mer trevligt sällskap och dans runt midsommarstången. Skulle åka hem ganska tidigt men blev att vi stannade där mina föräldrar var på galej. Kvällen slutade inte allt för bra men med alkohol i kroppen så kan allt hända.

Just nu så ligger Christian och typ sover. Han var vaken innan men vi kom överrens om att han skulle få sova ett litet tag till. Jag sa till 10,40 för jag är svinhungrig men ja klockan är mer än det nu så jag är väl lite snäll idag! Kan väl behövas sovas ut för oss bägge egentligen.
Idag vet vi inte riktigt vad som händer. Ska försöka komma på något som är lagom bakis-vänligt!

Imorgon är det kalas för Alex så då blir det TÅRTA! Det är nice! Om 1 vecka och 1 dag så fyller jag 20 och då är det kalas ännu en gång! Ännu mer gottesaker!

Nog om det nu ska jag försöka få upp sömntutan och få i mig lite frulle!

/ V ♥

Kommentarer;
Christian

2009-06-20 kl. 11:58:16
http://wectorja.blogg.
Christian

Var kanske inte den vänligaste på väg hem, men det fixa sig.. Hade kul iaf.. <3

2009-06-20 kl. 11:59:12
http://carez.blogg.se/
myrann

Alex kommer nog bli jätteglad för sin present! :) Hälsa henne grattis från mig.

2009-06-20 kl. 13:38:06
http://myrann.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!