2009-06-08 | 21:09:11

måndag!

Kräftan 22/6-22/7

En skön måndag som börjar med samarbete och kanske ett fynd,
och slutar med en romantisk kväll.



Helgen var underbar! Christian kom i fredags och jag bjöd honom på fahitas. Åkte sedan till mamma och pappa, som befann sig i Ängelholm, så att han kunde träffa dem. Var nog mer jag som tvingade honom, bättre sent än aldrig som man säger. Blev inte mer gjort den kvällen än hem och sova.

Vaknade tidigt i lördags, eller jag vaknade tidigt och väckte Christian. Gick upp och gjorde vid oss för att sedan bege oss till Halmstad för jag skulle lämna butiksnyckeln som jag missade att lämna i torsdags. Var inom min lägenhet en snabbis. Åkte till Ängelholm och fikade med mina föräldrar och Christian fick se Råbocka-stranden med! Åkte hem och började fixa inför kvällen då mina älskade spice var här. Vi grillade och drack lite för att de som sagt skulle få träffa Christian. Var en lyckad kväll!

I går morse så vaknade jag om möjligt ännu tidigare och väckte som vanligt Christian. Vi gick ner och la oss i soffan och tittade på hitta nemo! Sen började vi städa uterummet. Tog ett bra tag och allt skulle diskas och usch jag vet inte allt! Sen skulle Alex och Emelie till Väla så vi följde med eller ja Christian körde så de åkte med oss! Köpte inget mer än mat! Ville ha ett par skor men det sket sig. Antingen har jag blivit för kräsen eller så finns det inga fina skor längre! När vi kom hem så vilade vi lite, eller ja i 2 timmar. Gick och åt och sen åkte vi till Josse för att lämna pengar! Fick reda på att Christian var tvungen att åka hem för han skulle på en arbetsintervju idag. Så gjorde inte mycket mer igår.

Idag var det att gå upp tidigt för jag skulle åka och jobba min första dag igen på teleresurs. Känns lite småskönt att träffa en hel del folk igen. Dagen började med en lite reminder och sen började vi plocka samtal. Gick förvånansvärt bra för att inte ha jobbat på ett halvår! Imorgon är det dags igen! Upp klockan 7 för att jobba mellan 9-18.
Idag var jag även och kollade på balen, man var inte lite avundsjuk. Jag vill också vara finklädd. Man minns student veckorna så jäkla väl och man vill bara tillbaka till den tiden!

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv!



/V ♥

Kommentarer;
Christian

Du är underbar <3

2009-06-09 kl. 11:21:54
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!