2009-06-10 | 08:59:44

onsdag

Kräftan 22/6-22/7

Du har medvind, känner dig uppskattad och
har på alla sätt en bra dag framför dig. Många infall.


Hej!
Blev dessvärre ingen uppdatering igår. När jag väl kom hem från jobbet så blev det bara mat och sen iväg igen för att fixa studentpresenter och sen var jag helt slut. Låg i sängen resten av kvällen!

Idag så är det snart dags för ännu en jobbdag. Gick upp tidigare än vad jag behövde för mamma har gnällt på att här var stökigt på mitt rum så har städat upp det värsta.

När jag kommer hem från jobbet idag så är förhoppningsvis Christian här igen så kommer nog att bli lite off igen! Då är det att nå mig på mobilen istället för internet!

Nu blir det frukost för min del och sen köra iväg!


/ V♥


Kommentarer;
Anonym

seriöst...Christian kör hem för en arbetsintervju i söndags, å kör ner till dig idag igen...han älskar att köra bil lr??? fast är man kär så är man :)

2009-06-10 kl. 14:36:41

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!