2009-06-25 | 13:44:36

torsdag

Kräftan 22/6-22/7

Torsdagen handlar mycket om dina affärer.
Kanske hittar du en besparing som är väl värd att göra.



Hejhej!

Blir väldigt dåligt med uppdateringar men känner att det inte riktigt finns tid. Går upp tidigt på morgonen och åker till jobbet. Sen när man kommer hem så vill man lägga all sin tid på Christian!

I alla fall i måndags så var det Alexs födelsedag firade henne lite på morgonen sen gick vi och la oss igen och vaknade 11(!). Jag har inte vaknat så sent på hur länge som helst känns det som! Christian åkte och jobbade och jag satt och spelade sims 3. På kvällen blev det god mat, Alex hade bestämt! Sen blev det allsång på liseberg, den sög!

I tisdags var det att gå upp tidigt för jag skulle iväg och jobba. Var inte motiverande men klev upp och körde iväg. På kvällen umgicks vi bara med mina föräldrar, tittade på allsång på skansen som verkligen utklassade allsången dagen innan! Gick och lade oss ganska tidigt!

Igår var det jobb igen, ville gå hem tidigare men fick inte det!  Så kan det vara ibland! När jag kom hem så fixade vi mat och sen började jag, Christian och Alex att klippa häcken! Ska bli en överraskning till mamma och pappa som är iväg och campar tills på lördag! Jag somnade ganska tidigt till skillnad från Christian!

Idag så vaknade vi vid halv 10. Vi låg kvar ett tag för att sen äta frukost och Christian skulle göra vid sig för han är och jobbar till 15 så har huset för mig själv! Alex kommer i och för sig om typ en halvtimme. Idag ska vi även fortsätta på häcken. Tänkte börja men vill inte klippa själv!

Nu ska jag springa in i duschen!


c ♥


/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!